Studijní a vědecká knihovna
v Hradci Králové
Photogallery On-line catalogue
Úvod > About us > Nabídka zaměstnání > Asistent/ka ekonomického oddělení

Hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici asistent/ka ekonomického oddělení
 
Co budete dělat?
  • vystavovat a evidovat objednávky v systému GINIS a popř. je zveřejňovat registru smluv
  • zajišťovat evidenci dotací na portálu příspěvkových organizací
  • spolupracovat na inventarizaci
  • spolupracovat na zajištění administrativního chodu oddělení
  • vystavovat faktury v součinnosti s účetní knihovny
 
Co od vás potřebujeme:
  • minimálně SŠ vzdělání, místo je vhodné i pro absolventy (výhodou VŠ vzdělání zakončené bakalářským titulem v oboru ekonomika) 
  • mírně pokročilá znalost MS Office
  • pečlivost, samostatnost, odpovědnost, komunikativnost   
  • bezúhonnost
  •  znalost systému GINIS výhodou 

Co vám můžeme nabídnout:
  • práci na plný úvazek, do které vás zaučíme
  • nástupní plat v rozmezí tarifní třídy 9 podle odbornosti a doložené praxe v rozsahu 24 100 do 31 820 Kč.[1]
  • odměny za pracovní aktivitu v podobě osobního příplatku po zapracování
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna
  • příspěvek na stravování
  • vzdělávací kurzy a školení
  • parkování přímo v areálu knihovny
  • možnost využívat zdarma služeb knihovny pro sebe i své rodinné příslušníky
  • stabilní práci s jistým příjmem
  • pružnou pracovní dobu
 
Datum nástupu: 1. 10. 2024 nebo dle dohody
 
Pracovní úvazek: 40 hodin týdně
Pracovně právní vztah: pracovní poměr na dobu určitou (s výhledem prodloužení na dobu neurčitou)
Místo výkonu práce: Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové, Hradecká 1250
 
V případě vašeho zájmu nám zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis,
ze kterého se dozvíme, proč by vás bavilo pracovat právě na této pozici. Nezapomeňte také přiložit kopii dokladu o požadovaném vzdělání. Veškeré dokumenty zašlete na e-mailovou adresu personalista@svkhk.cz. S vybranými kandidáty se rádi setkáme při osobním pohovoru.
 
Přihlášku zašlete nejpozději do pátku 20. 9. 2024.
 
Zaslané podklady k výběrovému řízení knihovna nevrací. Po uzavření výběrového řízení je skartuje.
 
Informace k organizaci výběrového řízení vám podá Bohdana Hladíková na telefonu 494 946 239 nebo e-mailu personalista@svkhk.cz.
 
Informace k pracovní náplni vám podá Ing. Michaela Šrámková na telefonu 494 946 245 nebo e-mailu ekonom@svkhk.cz.       
 
 
 
 
 
[1] Viz nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách, v platném znění.